11.4.09

Flickr pildid

Olen olnud tõsises ajahädas!
Ilmselt ei ole ma ainuke selles majanduskriisis siplev sipelgas.
Pilditöö oli huvitav. Mulle on alati fotograafia meeldinud, ainult et selleks jääb väga vähe aega põhitöö kõrvalt.
Siin siis minu "seeria".

Nüüd keskkonnast.
Olen Flickr´i kasutaja mõnda aega, kuid nagu Hans ütles, on keskkondi nii palju, et tekib tõesti küsimus, miks just seda kasutada. Tegelikult ei ole ma ka eriti Internetis piltide avaldamise poolt. Seetõttu olen väga nigel e-pildialbumite kasutaja.

Looduspiltide vastu ei ole mul muidugi midagi. Neid avaldaksin heameelega.

Tegelikult sain Hansult hea mõtte just õppetöös kasutada Flickr´t sihipäraselt. Kolmapäeval toimus Harmi koolis väike ajalookonverents just kodukoha vaatamisväärsuste kohta. Oleks ma enne kodutööd tegema hakanud, oleksin lapsedki siia suunanud oma pilte avaldama koos pildi kirjeldusega. Nüüd jääb see aga järgmiseks korraks.

Mulle meeldib litsentsi kasutamine. See distsiplineerib nii mind ennast kui ka teisi kasutajaid. Tuleb ainult täpselt selgeks iseenda jaoks teha, millist, mis puhul kasutada. Hansul on selle kohta ka õnneks materjali.